• Kategorie
  • Fototapeta - Kamienny mur, piaskowiec

Rozmiar
436.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 0
Przesyłka kurierska - płatność za pobraniem 0
Przesyłka kurierska 0
Dostępność 1000 szt.

Zamówienie telefoniczne: 732 188 366

Zostaw telefon

NOWOŚĆ! Wielkoformatowa, trwała, odporna na wodę i zarysowania flizelinowa fototapeta XXL "Postój pielgrzyma II". Fototapeta w dużym formacie "Postój pielgrzyma II" z inspirującym motywem będzie efektowną ozdobą każdego pomieszczenia. Tapety Flizelinowe montowane są na klej. Można je zamontować w każdym pomieszczeniu, nawet łazience lub kuchni. Tapety flizelinowe, z pół-matową powłoką ukryją drobne niedoskonałości ściany. Tworzą ocieplającą warstwę izolacyjną i co bardzo ważne pozwalają ścianom oddychać. Wodoodporny druk jest bardzo trwały.

WIELKI format
Aranżacja naprawdę dużych wnętrz jest w końcu możliwa!

Wysoka jakość wydruku
Cyfrowa jakość druku o rozdzielczości do 600 dpi w unikalnej technologii oraz żywe kolory sprawiają, że fototapeta flizelinowa wypełni i powiększy Państwa wnętrze.

Ekologicznie i bezpiecznie
Stosując bezpieczne materiały, możemy polecić nasze wzory także do sypialni oraz do pokoju Twoich dzieci.

Bezpieczne opakowanie
Fototapeta jest zrolowana i fabrycznie zapakowana w karton, który zapewnia bezpieczeństwo w transporcie. Każdy karton z fototapetą zawiera instrukcję klejenia.

Łatwy montaż
Fototapeta składa się z wygodnych w montażu pasów o szerokości 50 cm. Zobacz jak zamontować fototapetę krok po kroku:

Pobierz instrukcję

Gramatura: 120 g/m2
Szerokość rolki: 50 cm
Technika zadruku: laserowa (druk utwardzony termicznie)

Rozmiary części:500x280: 50x280 50x280 50x280 50x280 50x280 50x280 50x280 50x280 50x280 50x280600x280: 50x280 50x280 50x280 50x280 50x280 50x280 50x280 50x280 50x280 50x280 50x280 50x280
Cechy:
beżowy, deseń, kamień, tekstura, tło
Typ:
Fototapeta XXL
Do każdej zamówionej fototapety dołączona jest odpowiednia ilość rekomendowanego przez producenta kleju.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.